La Nonne

 

Genre:

streaming

En Roumanie, dans une abbaye qui prend des allures de maison hantée, le prêtre Burke, homme d'Eglise controversé, se trouve confronté à une incarnation de l'esprit du Mal. Accompagné par soeur Irene, il doit enquêter sur le suicide inexpliqué d'une jeune nonne...

ads

Album comments

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    What is the name of the Villan?"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    #wearetrending"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Saw a comment saying they ruined . Crime rate increases by 100%"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Step 1:Take the most frightening comics character\nStep 2:Find the best actor to play the part\nStep 3:Produce the movie at Marvel's golden cinema era\nStep 4:Write a shitty scenario\nStep 5:Keep shitting on the story\n\nNow, we are !"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    I’m so excited! I just hope Eddie has as much control as the symbiote"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Bollywood Tu toh Gaya ....biopic banatey rah or gaaney remake karte rah"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Nightmare Fuel"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    koo bro, nobody cares..."

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    I immediately imagined watching it at home in 4k HDR on my Sony 900e tv!!!😄"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Lots of action"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Looks corny."

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    For this who don't under stand what was saying. eyes,lungs,pancreas so many snacks so little time\nAnd the last part should be easy to hear"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    It's going to be good"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    I stopped watching at 1:38… Felt like I was watching the whole movie"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    It's gonna SUUUUCK and I guarantee you won't remember this comment so I'm just gonna say I told ya so right now"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Oh my god its riot 2:15 that ist the simbiote of riot"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    This will be the worst movie of all time"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    this finally shows some promise I just hope we get to see this in spiderman homecoming 2"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Tell me they didn't make carnage grey. Plz?"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    We are Vemon. That so cool"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Hyped"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    I’ve been waiting my whole life for this.\n\nJustice being done for my favourite Marvel character EVER 😍"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Like if is scary as hell"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Did he really just ate that guy ?"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    1:34 eyes lones pancreas so maney saksful little time?? Lmfao i did not get it. #needcc"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    sooo sick... this is badass, i’m a severe critic and they did good by bringing in Tom for this. ty for not effing up the trailer"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    bruh where carnage at though"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Imagine this versus Thanos 😱"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    .😍👏👏"

  •  
    Anon

    19.10.18

    Reply

    Looooks sooooo goooood!!!!"

Album comments